Algemene Ledenvergadering - 15 maart

Bestuur UVV Tennis

Volgende week donderdag, op 15 maart, wordt de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van UVV Tennis georganiseerd. Tijdens deze vergadering kijkt het bestuur terug op het afgelopen jaar en worden de plannen voor het komende jaar gepresenteerd. Traditiegetrouw wordt deze vergadering voor de start van het nieuwe tennisseizoen gehouden.

Onderwerpen tijdens de ALV
Tijdens de komende vergadering zullen wij uiteraard ingaan op de activiteiten en doelstellingen van het afgelopen jaar en de begroting voor het komende jaar. Uiteraard maken de ontwikkelingen van ons tennispark een groot deel uit van de vergadering. Daarnaast vind er een bestuurswissel plaats door het aftreden van een aantal bestuursleden.
De stukken voor de vergadering vind je hier:
- agenda ALV 2018
- notulen ALV 2017
- machtigingsformulier

Graag zien wij ook jou!
Wij hopen dat ook jij aanwezig bent bij de aankomende ALV. Als bestuur willen wij graag in gesprek gaan met alle leden en gezien de ontwikkelingen binnen de vereniging is het zeker belangrijk om aanwezig te zijn. Kun je niet aanwezig zijn? Dan kun je middels het machtigingsformulier een ander lid een volmacht geven. Het machtigingsformulier vind je hier. We vragen je dit formulier in te vullen en mee te geven aan de gemachtigde.

Wanneer is de ALV?
De Algemene Ledenvergadering is op donderdagavond 15 maart en start om 19:30 uur in de vergaderzaal van De Paperclip. Uiteraard zorgen wij voor een kop koffie of thee. Tot dan!